X
  • تدوین برنامه جامع ارتباطی و ساماندهی ارتباطات دوسویه شرکت با مخاطبان و ذینفعان به صورت سالانه و پیگیری جهت تصویب و نظارت بر حسن اجرای آن
  • برنامه ریزی و اجرای فعالیت های تبلیغاتی مشتمل بر تولیدات فرهنگی، تبلیغات رسانه ای و محیطی متناسب با سیاست های کلان تبلیغاتی دولت
  • برقراری ارتباط اثربخش و تعامل فعال با رسانه های جمعی به عنوان سخنگوی شرکت از طریق برگزاری گفت و گو های اختصاصی و نشست های عمومی خبری و ارسال تولیدات رسانه ای در جهت اطلاع رسانی صحیح، به هنگام و شفاف از فعالیت های شرکت
  • مدیریت پایگاه های خبری، اطلاع رسانی شرکت در فضای مجازی، دیداری، شنیداری و مکتوب
  • انتشار نشریات داخلی شرکت، مدیریت و نظارت بر انتشار سایر نشریات تخصصی درون سازمانی
  • برنامه ریزی و اجرای همایش ها، سمینار ها، جشنواره ها و نمایشگاه های مربوطه در داخل و خارج از کشور
  • برنامه ریزی و راهبری فعالیت ها و ارتباطات اموربین الملل شرکت
 

علی کاشانی حیدری مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل

 
طراحی سایت