X
 
 

محمد علی نوبیل معاون اداره کل امورمالی و درآمد

 
  • صدور اسناد هزینه ای بابت مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی
  • صدور اسناد پرداخت های قطعی و غیر قطعی
  • کنترل و نظارت در پرداختها بر طبق ضوابط و مقررات
  • تأمین اعتبارات اسناد هزینه ای مالی
  • پیگیری جهت استرداد سپرده حسن انجام کار جهت پرداخت به پیمانکاران
  • ثبت و نگهداری کلیه تضامین افراد حقیقی و حقوقی
  • ثبت اسناد و صورت وضعیتها در سامانه معاملات فصلی
  • تنظیم حسابهای دریافتی و پرداختی از قبیل سپرده ها، ضمانت نامه ها، پیش پرداختها، علی الحسابها و دریافت و پرداخت دیون و غیره.
  • منظور نمودن هزینه های قطعی کلیه تعهدات در طی سال مالی
  • بایگانی و کلاسه نمودن کلیه اسناد پرداختی افراد حقیقی و حقوقی
  • دریافت دسته چک از بانک و صدور چک و حواله های بانکی و پیگیری امور بانکی
  • بررسی، اجرا و پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان شرکت
  • اجرای حق بیمه پرسل شامل اصلاح کارکرد، مرخصی بدون حقوق، مرخصی استعلاجی و ...
  • صدور سند حسابداری هزینه های فوت، ازدواج ، پاداش پایان خدمت بازنشستگان و نقل و انتقال
  • پیگیری جهت تسویه حساب، حسابهای سنواتی کارکنان (علی الحساب، پیش پرداخت و...)
  • صدور معرفی نامه ها و ضمانت نامه های پرسنل جهت موسسات مالی و بانکها
  • پاسخگویی به مکاتبات سازمانهای تابعه و شهرستانها و سایر موارد ارجاعی توسط مدیریت
  • تهیه و ارائه گزارشات مورد نیاز مقامات مافوق و انجام سایر امور ارجاعی
  • رسیدگی به صورت وضعیت های سرمایه ای پیمانکاران و مشاوران مربوطه
  • ثبت اسناد در سیستم نماد جداگانه مربوط به طرح تملک
  • نگهداری حساب های بدهی و بستانکاری شرکت ها
  • مکاتبات با خزانه و تأمین اجتماعی و امور مالیاتی و سایر ادارات
  • تهیه صورتهای مالی طرح تملک و ارائه به سازمان حسابرسی
  • تهیه گزارش فعالیت هیئت مدیره به مجمع عمومی صاحبان سهام
  • ثبت و نگهداری دفاتر روزنامه ، کل و معین برای حسابهای مستقل
  • تنظیم و نگهداری حساب ماهانه و نهایی دستگاه و ارسال به موقع آن به مراجع قانونی ذیربط
  • حفظ و نگهداری دفاتر و برگه های حسابداری
  • نگهداری حسابهای معین برای پیش پرداختها و علی الحسابهای جاری و سنواتی و سپرده ها و بانک و سایر اقلام مورد نیاز ذیحسابی و تهیه گزارشهای لازم جهت پیگیری این قبیل حسابها
  • تهیه و تنظیم اسناد نهایی حسابداری اعتبارات هزینه، تملک دارایی های سرمایه ای و مالی
  • تهیه و ارائه تراز عملیات و حساب های ماهانه و سالانه بابت اعتبارات هزینه ای و سرمایه ای جهت استفاده مدیریت مالی
  • تهیه گزارش عملکرد و تکمیل فرم های عملکرد تفریغ بودجه بابت اعتبارات هزینه ای و سرمایه ای
  • اعلام مانده حسابهای پیش پرداخت و علی الحساب به مسئولین و واحدهای ذیربط و پیگیری های لازم جهت تسویه آن ها
  • بررسی حساب ماهیانه و اعمال کنترل های لازم ( از قبیل توازن گرده حسابها، توازن مانده های دفتر کل با دفتر معین، ماهیت حسابها، اسناد جامانده و ...) و حسب مورد صدور اسناد اصلاحی لازم
  • قطعی نمودن اسناد حسابداری
  • جمع آوری ضمائم و مدارک مورد لزوم جهت تنظیم ماهیانه و گزارشات نهایی
  • پیگیری واریز علی الحساب ها و پیش پرداخت های جاری
  • سایر موارد ارجاعی از سوی مدیریت مالی
  • تهیه و تنظیم دفاتر معین ، کل روزنامه
  • نگهداری حساب سپرده و تضمینات اخذ شده بابت قراردادهای جاری
  • تهیه و تنظیم تراز نهایی در پایان سال جهت ارائه به دیوان محاسبات، خزانه و حسابرس
  • بستن حسابهای مالی در پایان سال و انتقال به سال بعد.
  • کنترل و نظارت فیزیکی بر اسناد تدارکات ، رسیدگی و تائید مدارک جهت پرداخت و ارسال به اداره هزینه
  • ثبت قراردادهای جاری جهت کنترل و تطبیق با قوانین و آئین نامه های مالی و معاملاتی
  • کنترل و نظارت و ثبت صورتحسابهای پیمانکاران در پایان هر ماه جهت مطابقت با مفاد قرارداد و تائید دستگاه محترم نظارت
  • کنترل و نظارت بر اسناد حقوق و مزایای پرسنل شرکت بر اساس بودجه ابلاغی در سرفصلهای مربوطه و عدم تخلف در میانگین پرداختها
  • کنترل و نظارت بر اسناد درآمد طبق قراردادهای منعقده و ثبت بدهی و وصول درآمد کلیه شرکتها و اماکن
  • اعمال نظارت بر حفظ و حراست و نگهداری حساب اموال دولتی
  • پلاک کوبی اموال خریداری شده هنگام تحویل به واحدهای تابعه
  • نظارت بر تحویل و تحول امنای اموال به دستور مدیر مالی
  • نظارت بر انبار گردانی اموال منقول در پایان سال و اعمال کنترل های مقطعی به دستور مدیر مالی
  • ارائه گزارشهای لازم به منظور فراهم آوردن امکان اعمال نظارت مدیر مالی
  • تنظیم صورت حسابها و دفاتر اموال
  • تنظیم فرم های اموالی و ارسال آن به مراجع ذیربط
  • کنترل اموال موجود در واحد به طور دوره ای
  • صدور پروانه خروج اموال با دستور مقامات مجاز
  • تهیه فرم اموال به تفکیک محل استقرار دارایی و نصب آن در کلیه اتاقها و واحدها
  • تحویل وسایل موجود در اتاقها و واحد ها به افراد استفاده کننده
  • صدور حواله جابجایی اموال
  • ثبت اموال رسیده در دفتر اموال
  • مکاتبات مرتبط
  • رابط امور حقوقی و املاک
  • اخذ اسناد مالکیت
  • تهیه شناسنامه املاک
  • ثبت مشخصات کامل اموال و دارایی ها در دفتر نرم افزار به صورت شماره های سریالی (بر چسب اموال) و نصب بر روی دارایی.
طراحی سایت